Η ΒΑΡΕΤΗ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

Επιστήμονες και μελετητές της κακιάς ώρας, σκίστε τα πτυχία σας και κάψτε τις μελέτες σας! Όργανα του συστήματος. Έρευνες τόσα χρόνια και καμιά(!) δεν έχει βγάλει με διαφορά την Καθαρά Δευτέρα ως την πιο Β-Α-Ρ-Ε-Τ-Η  αργία του χρόνου. Ποια αργία; Πες ημέρα και είμαστε μέσα!

Αν υπήρχε οργάνωση, κάποια λέσχη σαν αυτές τις κυριλέ στυλ σκάκι, μπριτζ έστω μπίνγκο της παππουλαρίας, κατά της Καθαρά Δευτέρας βάζω τα ρέστα μου bet for fun ρε αδερφέ, ότι θα ήμουν επίτιμο μέλος με 666βαθμούς δηλαδή κάτι σαν τις μασονικές στοές.

Μα κούλουμα; Τί κούλουμα; Υπάρχει άλλη λέξη με πιο κακό ήχο; Κούλουμα. Λέξη με δυο "ου" είναι για αφαίρεση ακόμα και απτό λεξικό του Μπαμπινιώτη.

Από που να πρώτο αρχίσω; Από τα εκπληκτικά φοβερά εδέσματα; Όλο μούρλια! Τουρσί-Θεέ και Κύριε λυπήσου εμάς τους αμαρτωλούς. Ταραμάς λευκός, ροζ, μελιτζανί(;) οποιαδήποτε χρωματομορφή αλλά όχι στο πιάτο μου. Λαγάνα-ευχαριστώ αλλά έχω αλλάξει τα δόντια μου εδώ και χρόνια. Ελιές κάνε μου τη χάρη, δε πάω για μοναχός. Ντολμαδάκια, αν είχαν κιμά το συζητάγαμε. Και τέλος ο Χαλβάς, το σύμπλεγμα υλικών που δε μασιέται αλλά κολλάει σε όλο το στόμα. Τραγικός απλά. Εντάξει υπάρχει και το χταποδάκι θα μου πεις. Ε όχι ρε συ σε ολόκληρο γιορτινό τραπέζι να περιμένεις όλη μέρα για ένα πλοκάμι που στο φινάλε τα θαλασσινά δεν είναι το φόρτε μου.

Αφού σκάσεις απτό φαγητό, μισό γιατί εδώ έχω πέσει στο πάτωμα απτά γέλια και με δυσκολία κρατάω το τάμπλετ, ή πριν από αυτήν την γευστική παρωδία, έχεις πάει να ρίξεις τον χαρταετό με ασφάλεια αφού πρώτα σου έχει πάρει το κεφάλι η ΔΕΗ και η γιαγιά για τα καλώδια. Ρε συ με δουλεύεις;;;;;;;;; Το ρεκόρ μου είναι μισό μέτρο! Πώς το πετάνε αυτό το πράγμα; Ακόμα θυμάμαι τα κεφάλια που σκύβανε στη προσπάθεια μου να πετάξω ψηλά αυτή τη καλαίσθητη χωρίς λόγο, εφεύρεση. Ε ναι δεν είχε αέρα ρε παιδιά, αφού έφυγα, έπιασε τυφώνας κλίμακας πέντε....Η μόνη μου ελπίδα πλέον τα drone! Εντάξει μια φορά είχα καταστρώσει σχέδιο και με mini ελικοπτεράκι, το παραδέχομαι για να αποφύγω τον κοινωνικό στιγματισμό. Εκεί με πρόδωσε μηχανική βλάβη.

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΕΗ

Για το τέλος άφησα τον καιρό. Χαρά Θεού.. Μέσα στη μουνταμάρα και ενίοτε και στη βροχή, δε ξέρεις πως να ντυθείς.

Πφφφφ Καθαρά Δευτέρα η αργία που μας κάνει να ανυπομονούμε για την επόμενη εργάσιμη...